Sunday, January 19, 2014

First swap from the DZS

Vorige maand vroeg Jacqueline me of ik mee wil doen met een nieuwe groep op Swap-bot, speciaal voor Nederlandse Zentangle beoefenaars: de Dutch Zentangle Swappers (DZS). Nou, vanwege een diepe tangle-dip kan ik op dit moment de bekende stok achter de deur goed gebruiken.... Graag dus!!
De 1e ruil heeft al plaatsgevonden. Er moesten 2 ATC-tjes getekend worden in zwart/wit - uiteraard! - én groen. Leuk, want ik houd wel van groen! Ik heb niet eerder op dit formaat getekend, maar dat bleek helemaal geen punt.
Voor Aly heb ik de beginletters A en S van haar namen gebruikt voor de string en die gevuld met patronen die beginnen met de letters van haar hele voor- en achternaam. De A en S overlappen elkaar een klein stukje op de beide kaartjes, zodat ze echt een setje vormen.

Last month, Jacqueline asked me if I want to take part in a new group on Swap-bot, especially for Zentangle zealots in the Netherlands: the Dutch Zentangle Swappers (DZS). Well, because of a deep tangle dip I could use "a stick behind the door" ;-)) .... So, I'd love to!!
The 1st swap is already a fact. We had to draw 2 ATC's in black & white - of course! - and green. Nice, I like green! The ATC format was new to me, but that was not a problem.
For Aly I used her initials A and S for my string and filled it with tangles, that begin with the letters of her complete name. There is an overlap from the A and S at both cards, so they really belong together.


En dit is het uiteindelijk geworden....
And this is the final result....

Tangles: All-about-V, Lilypads, Y-ful Power, Pozer and Scallops
Dit was geweldig om te doen! In februari komt de volgende swap....
This was great to do! The next swap will be in February....

Met dank aan:
Jacqueline voor het organiseren van deze swap;
CZT® Linda Farmer van TanglePatterns.com, waar je de instructies voor de patronen kunt vinden;
Jou voor het lezen van deze post.... en misschien zelfs voor het achterlaten van een reactie!!!

Veel Tangleplezier allemaal!
 
Thanks to:
Jacqueline for organizing this swap;
CZT® Linda Farmer from TanglePatterns.com, where you can find the instructions of the patterns;
You for reading this post.... and maybe even for leaving a comment!!! 

Happy Tangling everyone!

4 comments:

  1. Wow your Zentangle is very beautiful. Great artwork ! Greetings, Shirleyx

    ReplyDelete
  2. Mooi gemaakt Annke. De jouwe is vandaag gepost, waarschijnlijk dinsdag in je brievenbus. Groetjes van Arja

    ReplyDelete
  3. Dank je wel voor je berichtje. Ik vind je blog echt tof. Je maakt hele mooie tangles. Ik kom zeker vaker kijken.

    ReplyDelete
  4. Nou zoiets heet dan gewoon bezinning want hij is erg mooi geworden.
    Misschien was je even tangle moe...ik zit ook in zo'n fase. Even uit de "moeten"ook al hoort het een soort meditatie moment te zijn!
    Gelukkig "kan je het nog! Knipoog!

    ReplyDelete